2022/23
Türkiye, 420 bin ton ile Dünyanın 2. büyük Zeytinyağı üreticisidir
İPTAL VE İADE KOŞULLARI
Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz siparişinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce (siparişin verildiği gün saat 15.00’e kadar) siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Sipariş iptal işlemi için info@gulor.com.tr e-posta adresine mutlaka isim, soyisim, sipariş numarası ve iptal sebebini yazarak e-posta göndermeniz durumunda Müşteri Hizmetleri Ekibimiz siparişinizin iptalini sağlayacak ve siparişinizle ilgili size geri bildirimde bulunacaktır.
Siparişiniz hazırlık aşamasında ise ve ödemesini yaptıysanız ücret iadesi siparişinizin iptali sonrasında ilgili hesabınıza 3-7 iş günü içerisinde yönlendirilecektir.
Eğer siparişiniz kargoya verilmişse sipariş iptali yapılamaz. Bu durumda siparişinizi iade etmeniz gerekmektedir. İade işlemi için teslim adresinize gelen kargoyu açmamak şartıyla teslim almadan ve herhangi bir ücret ödemeden geri göndermeniz gerekmektedir. Ürünler tarafımıza ulaştıktan ve iade koşullarını sağladıktan sonra sipariş iptali gerçekleşecek ve ücret iadesi 3-7 iş günü içerisinde ilgili hesabınıza yönlendirilecektir (Havale/EFT yoluyla yapılmış ödemeler müşterinin ilgili banka hesabına, kredi kartı ile yapılmış ödemeler ilgili banka üzerinden müşterinin kredi kartı hesabına yapılır).
Sipariş oluştururken hata yaptım nasıl düzeltirim?
Sipariş onayından sonra siparişinizde içerik değişimi, ürün ekleme ya da çıkarılması yapılamamaktadır.Sadece yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. Dilerseniz ilgili siparişinizin iptali için yukarıda belirtilen adımları izleyerek Müşteri Hizmetleri Ekibimiz ile iletişime geçebilir ya da siparişiniz size ulaştıktan sonra iade/değişim işlemi başlatabilirsiniz.
Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ve fotoğrafını çekerek ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
Ürün İade Koşulları
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 14 iş günü içerisinde www.gulor.com.tr adresine iade talebiniz ile ilgili info@gulor.com.tr adresine email gönderebilir siniz.. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
Ürünler orijinal ambalajıyla ağzı kapalı olarak kapalı kargo kolisi içerisinde ve dışarıdan belli olmayacak şekilde gönderilmektedir.
Kredi Kartınız 256bit şifreleme metodu ile işleme alınır ve kart numaralarınız kesinlikle bu sistemde tutulamaz. Bu site aracılığı ile derlenen kullanıcılara ait bilgiler (e-posta, ad, soyad, doğum tarihi, fatura adresi, teslimat adresi vs.) hiçbir şekilde üçüncü kişiler ile paylaşılmayacaktır.
E-posta adresiniz hiçbir şekilde başka kuruluşlara dağıtılmayacaktır. Girdiğiniz üyelik bilgileri ve kişisel bilgiler, diğer üyelere veya üçüncü kişilere açılmayacaktır.
Kapağı açılmış ve kullanılmış ürünler ile yamulma, kırılma, tahrip, yırtılma vs durumda olan ürünler iade kabul edilmez.
Ürünlerin gerçek renkleri ve renk tonları bilgisayar ortamında farklılıklar göstermektedir, bu sebeplerden dolayı ürün kusurlu veya ayıplı mal olarak sayılamaz, firmamız bu sebeplerden dolayı sorumluluk kabul etmemektedir.
İade işleminde ürün ile birlikte size ulaşan ürün faturasının bütün nüshaları ve sipariş numarası, sipariş adı ve soyadı, iptal/iade nedenini, fotoğrafını içeren bir e-mail ile tarafımıza iade talebinde bulunabilirsiniz.
Bildirim yapılmadan iade gelen ürün kabul edilmez, öncelikle tarafımıza bildirim yapılmalıdır. Hatalı ürün ve yanlış ürünlerde hiçbir kargo ücreti ödemeden Aras veya Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli yollayabilirsiniz.
İade edilen ürünler tarafımıza ulaşmadan ve kontrol edilmeden müşteriye bedel iadesi yapılmaz. İade edilecek bedele müşteri tarafından o ürünlerin siparişi esnasında ödemiş olduğu kargo ücreti dahil edilmez. Kredi kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır. Kredi kartı ile alınmış ürünlerde satıcı, banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği alıcıya nakit iadesi yapamaz.
Siparişimdeki ürünü / ürünleri iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
Türk Ticaret Kanunu geregince gıda maddeleri, içecekler veya diger günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır. Kusurlu ürün nedeniyle iade hakkının kullanılması ise ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
Kusurlu Ürün İadesi
Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde; ürünü teslim aldığınız 3 gün içerisinde, öncelikle ürün görselini çekerek info@gulor.com.tr mail adresine iletiniz. Şikayetinizin ardından inceleme süreci başlatılır ve gelişmelerden anbean haberdar edilirsiniz.
İade şartlarına uygun durumlarda Gülor'a gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Bunun için iade esnasında anlaşmalı kargo şirketimize (Aras veya Yurtiçi Kargo) ürünü “karşı ödemeli” olarak teslim etmeniz yeterlidir. Anlaşmalı kargo şirketimiz dışında gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları firmamıza ait değildir.
Dikkat! İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
Ödeme şekli olarak “Havale/EFT” yi seçmişseniz ve tercihiniz “Hesaba Para İadesi” ise;
· Alışverişte ödemeyi gerçekleştirdiğiniz banka hesap numarasını
· Banka hesap adını
· Banka şube kodunu
· Bankanın ismini
· IBAN numaranızı, detaylıca tarafımıza e-mail adresimizden iletmeniz yeterli olacaktır. İlgili tutar ürünün firmamıza tesliminden itibaren ilk iş günü içerisinde hesabınıza iade edilir.
Arzu etmeniz halinde, para iadesi yerine siparişinizi yenileyebilirsiniz.
Ürün İade Adresi: İstiklal Mahallesi, İsmail Hakkı Özgen Caddesi,no.6-1 Şarköy-Tekirdağ
Tel : 0282 518 1534 Mail : info@gulor.com.tr
385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!
Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
– İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
– Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilemez.
– İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise ürünü kargo görevlisi yanında kontrol ederek tutanak tutturmanız ve teslim almamanız gerekmektedir. Bu takdirde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti ALICIYA aittir.